maanantai 19. tammikuuta 2015

Heissulivei!

Mitä kuuluu ihmiset ja muut oliot? Toivottavasti hyvää. Itsellä elämä menettelee, väsyttää suunnattomasti. :) Oikeastaan minulla menee oikein hyvin, koska voisi olla vielä pahemminkin, eikä minulla nyt oikeastaan ole mitään valittamista.

Tuo joulukalenteri oli minulle tosi iso urakka ja vei paljon voimia. Olisi mukava saada mielipidettä siitä. Tykkäsittekö? Risuja/ruusuja? Ensi vuonna uusiksi?
Innostus kirjoittamiseen lopahti hetkeksi tuon joulukalenterin jälken, sillä sormet olivat ihan makaroonia ja aivojen inspiraatio osasto ihan velliä. Nyt olen saanut kirjoituksen paloni takaisin ja haluaisin kysyä teidän lukijoiden mielipidettä. 
Mitä minun pitäisi kirjoittaa? One Shotteja, jatkotarinoita? Kauhua, fantasiaa, "tositarinoita", rakkaustarinoita, fanfictionia? Vai kenties jotain aivan muuta? Artikkeleita, mielipiteitä, kolumneja, arvosteluja?
 Kaikenlaisia ehotuksia saa heittää alas kommentteihin. Rakastan haasteita. :) Yritän kirjoittaa mahdollisimman usein, se riippuu ihan siitä onko minulla ideoita ja inspiraatiota kirjoittaa. Tähdätään nyt vaikka kahteen kertaan kuussa. Olisiko se hyvä?

Mutta ei minulla sen ihmeellisempää nyt tähän hätään. 
Tavataan seuraavan tarinan parissa! <3 :)

2 kommenttia:

  1. Jatkoa tarinoihin ja rakkaustarinoita

    VastaaPoista
  2. Moi!
    Lueskelin vanhempia kirjoituksiasi ja ihastuin tyyliisi kirjoittaa.
    Itse tykkäisin lukea enimmäkseen kauhua ja romantiikkaa, mutta toki kaikki on varmasti mieluista, kun on noin hyvä kirjoittaja ;)
    Ihanaa kevättä sulle!

    --
    oma uusi blogini: http://osissanovelli.blogspot.fi/

    VastaaPoista